Marko Alanko, työkaverit leikkisästi kutsuvat tittelillä “Director Sir”. Olen erikoistunut monikanavaiseen markkinointiin, viestintään ja myyntiin – rennolla sekä positiivisella twistillä.
2) Mitä tarjoat? Harkonsalo & Vesa -viestintätoimistossa autamme asiakkaita oman, ostetun sekä ansaitun median suunnitelmallisessa ja tavoitteellisessa hallinnassa, perinteisiä viestintätoimistopalveluita unohtamatta. Erityistä energiaa minussa saa aikaa strategioiden suunnittelu ja niiden konkreettinen jalkauttaminen operatiivisessa toiminnassa. Yrityksen toimialalla tai koolla ei ole merkistystä, sillä kaikkiin toimeksiantoihin panostetaan aina 100%:sti.
3) Oppi/vinkki/tarina, jonka haluat jakaa liike-elämästä. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu – elämän mittaisena mottona: “Make It, Get It Out There & Help Me Find It”.
4) Miksi haluat boostaa ja tulla boostatuksi? Viestintä vaikuttaa lähes kaikkeen tekemiseen, on se sitten sisäistä tai ulkoista: johtoryhmätyöskentelyä, kriisejä, myyntiä, markkinointia tai vaikkapa parisuhdetta. Se on siis erittäin tärkeä osa henkilökohtaista työkalupakkia, jota kannat tavalla tai toisella aina mukanasi. Monikanavaisessa maailmassa on tärkeää, että osaa verkostoitua aktiivisesti. Muiden boostaaminen ja boostatuksi tuleminen mahdollistaa uusia kontakteja sekä kaupan mahdollisuuksia eri osapuolten välillä. Luonnollisesti ei haitaksi ole sekään, että kaupanpäälle saa viikkotasolla johto- ja esimiestason koulutusta – Boost Big Training -sessioita unohtamatta.
5) Tätä et tiennyt minusta. Monien vuosien jälkeen tunnistin persoonani multipotenttiksi (multipotentialite) – iso käsi siitä kuuluu Maiju Leistille. Olen aiemmin sekoittanut asian multitaskingiin. YouTubesta löytyy mielenkiintoisia TED Talk -seminaarien tallenteita ko. aihealueesta, kannattaa ehdottomasti tutustua kokonaisuuteen syvemmin. Oman musafirman kautta saan sopivasti lisähaasteita intohimooni musan osalta. Samalla mieli ja tietotaito mm. somekanaven markkinointien osalta pysyy ketterästi päivitettynä, kun nuoret artistit haastavat ja edelläkävijöinä testaavat jo ennakkoon uusimmat virtaukset ja suunnat. Ai niin, shakki-haasteen otan koska tahansa vastaan, are you ready?
Marko Alanko
1) Kuka olet?
Marko Alanko, työkaverit leikkisästi kutsuvat tittelillä “Director Sir”. Olen erikoistunut monikanavaiseen markkinointiin, viestintään ja myyntiin – rennolla sekä positiivisella twistillä.
2) Mitä tarjoat?
Harkonsalo & Vesa -viestintätoimistossa autamme asiakkaita oman, ostetun sekä ansaitun median suunnitelmallisessa ja tavoitteellisessa hallinnassa, perinteisiä viestintätoimistopalveluita unohtamatta. Erityistä energiaa minussa saa aikaa strategioiden suunnittelu ja niiden konkreettinen jalkauttaminen operatiivisessa toiminnassa. Yrityksen toimialalla tai koolla ei ole merkistystä, sillä kaikkiin toimeksiantoihin panostetaan aina 100%:sti.
3) Oppi/vinkki/tarina, jonka haluat jakaa liike-elämästä.
Ei Roomaakaan päivässä rakennettu – elämän mittaisena mottona: “Make It, Get It Out There & Help Me Find It”.
4) Miksi haluat boostaa ja tulla boostatuksi?
Viestintä vaikuttaa lähes kaikkeen tekemiseen, on se sitten sisäistä tai ulkoista: johtoryhmätyöskentelyä, kriisejä, myyntiä, markkinointia tai vaikkapa parisuhdetta. Se on siis erittäin tärkeä osa henkilökohtaista työkalupakkia, jota kannat tavalla tai toisella aina mukanasi. Monikanavaisessa maailmassa on tärkeää, että osaa verkostoitua aktiivisesti. Muiden boostaaminen ja boostatuksi tuleminen mahdollistaa uusia kontakteja sekä kaupan mahdollisuuksia eri osapuolten välillä. Luonnollisesti ei haitaksi ole sekään, että kaupanpäälle saa viikkotasolla johto- ja esimiestason koulutusta – Boost Big Training -sessioita unohtamatta.
5) Tätä et tiennyt minusta.
Monien vuosien jälkeen tunnistin persoonani multipotenttiksi (multipotentialite) – iso käsi siitä kuuluu Maiju Leistille. Olen aiemmin sekoittanut asian multitaskingiin. YouTubesta löytyy mielenkiintoisia TED Talk -seminaarien tallenteita ko. aihealueesta, kannattaa ehdottomasti tutustua kokonaisuuteen syvemmin. Oman musafirman kautta saan sopivasti lisähaasteita intohimooni musan osalta. Samalla mieli ja tietotaito mm. somekanaven markkinointien osalta pysyy ketterästi päivitettynä, kun nuoret artistit haastavat ja edelläkävijöinä testaavat jo ennakkoon uusimmat virtaukset ja suunnat. Ai niin, shakki-haasteen otan koska tahansa vastaan, are you ready?
Etsi
Uusimmat
Suosituimmat
Heimo as a Service
Vuoden 2022 boostaaja; Mona Mäkinen, Oloni Klinikka
Janne Soininen